On els desitjos es fan manualitat

diumenge, 28 d’agost del 2011

La tornada a l'escola

A l'escola de la Marta tenen una bata que només usen per pintar, i vaig pensar que havia de ser una bata ben alegre, que li despertés la creativitat, així que vaig pensar de fer-la de colors. Però no qualsevol color, vam anar a la tenda de teles amb la Marta i ella mateixa va escollir els 4 colors que més li van agradar.
De camí cap a la tenda la Marta m'anava dient que escolliria el lila, perque és el seu color preferit, i jo li vaig dir que no n'hi havia de lila, que jo no n'havia vist mai, i quina sorpresa quan no només hi havia lila sinó que rosa també!!! Lògicament aquest dos colors no podien faltar!!!
I el toc especial de la butxaqueta li dona el toc especial

Per cert que vam comprar massa tela, si algú vol que li'n faci una de semblant només m'ho heu de dir!

4 comentaris:

  1. Ha quedat molt bonica, segur que la Marta s'inspirarà molt per pintar amb aquesta bata.

    ResponElimina
  2. Hola Núria, m'encanta la bata com ha quedat, segur que la Marta està encantada!

    Vull fer una motxilla al Víctor, el meu fill, té dos anys i começa P2 en una setmana, i m'agradaria fer-li jo en comptes de comprar-la. No tinc gaire idea de com, i cosir cuso poc, per no dir gens, però em fa il.lusió intentar-ho. Em pots ajudar? amb algun patró o alguna idea...

    Moltes gràcies!

    ResponElimina
  3. Em podries passar el patró o dir-me d'on l'has tret? és que li vull fer la bata al meu peque i no sé d'on treure'l...

    ResponElimina
  4. Què xula la bata! Segur que així farà unes manualitats tan xules com les de la seva mama!!!
    Per cert, tens un premi al meu blog!

    ResponElimina