On els desitjos es fan manualitat

diumenge, 29 d’agost del 2010

L'habitació de la Marta

Encara no havia posat l'habitació de la Marta al meu blog? Això no pot ser, amb la feina que em va portar!!!
Li vaig pintar jo, i els mobles són d'ikea tunejats, vaig pintar l'armari, vaig fer els poms amb llistonets, el canviador és completament fet per mi, i vaig tunejar també la cortina...
una feina feta amb molta il·lusió i que la Marta disfruta molt posant hi treient les peçes de gomaeva enganxades amb belcro!

4 comentaris:

  1. Núria, que xuli, jiji...
    els ninos de les parets són de goma eva i velcro??? els de l'armari també? és que nosaltres en tenim uns de xulíssims que hi ha fruites, animals, flors i també són de goma eva i no sé què tal això del velcro...
    I després la paret com queda??
    bé, de fet ho enganxaríem a la paret blanca, si s'embrut, després passada blanca i llestos, no??

    Que xules les cortines!!!

    ResponElimina
  2. He trigat una mica a posar-ho, no?

    vaig comprar la tira típica per la paret i el de l'armari són ... a conjunt, que es treuen i es posen i no fan malbé res. n'he posat a la cuna, a l'armari, a la còmoda i per les parets, i ho vaig escanejar i imprimir en paper d'estampar semarretes, i així vaig fer la cortina i la làmpada.

    el belcro només l'he posat a la paret a les tres peces de goma eva gegants, a conjunt que vaig trobar al corte inglés, però un trocet molt petit, i la Marta es distreu molt posant i traient-los. No crec que faci malbé la paret, però de moment no n'he tret cap.

    ResponElimina
  3. Quina xulada!! I quina "currada"... mare meva t'ha quedat tremendaaaa!!!

    ResponElimina
  4. quina pena no tenir un gran angular per ver-ho tot alhora, oi?

    ResponElimina